بسته بندی اثاثیه

بسته بندی اسباب و اثاثیه

تلفن های مشاوره و استعلام قیمت:

88195698
22916054
22581042
44979420

یکی از اقدامات منحصر به فرد باربری نیسان بار بسته بندی اسباب و اثاثیه قبل از جابجایی و حمل اثاثیه به مقصد می باشد. بسته بندی اثاثیه که توسط پرسنل مجرب خانم و آقا در باربری نیسان بار انجام می شود باعث ایمن ماندن اسباب و اثاثیه در طول اسباب کشی می شود.

بسته بندی اثاثیه که به تازگی در میان شرکت های باربری رواج پیدا کرده است، استاندارد های مشخصی را دارد که در باربری نیسان بار تمام این موارد به درستی و با دقت انجام می شود.

لوازم بسته بندی اثاثیه

تمامی اسباب و اثاثیه با وسایل مخصوص به خود بسته بندی می شوند تا هیچ آسیبی به وسایل مورد نظر نرسد. لوازم و ظروف شکستنی ابتدا با استفاده از ضربه گیر های مخصوص بسته بندی می شوند و سپس در کارتن های محکم و چند لایه قرار داده می شوند.

بسته بندی مبلمان، تلویزیون، یخچال و سایر اسباب و اثاثیه نیز به همین ترتیب و با استفاده از کارتن های مخصوص و همچنین ضربه گیر انجام می شود. بسته بندی لباس ها نیز با استفاده از کارتن های رگال دار انجام می شود و تمامی البسه به درستی و به شیوه استاندارد بسته بندی می شوند.

بسته بندی لوازم گران قیمت نظیر پیانو و سایر اسباب و اثاثیه حساس نیز با دقت بالا انجام می شود.

اگر می خواهید یک اسباب کشی آسان و ارزان که تمامی اصول بسته بندی و حمل اثاثیه در آن رعایت شود را تجربه کنید همین حالا با ما تماس بگیرید. باربری نیسان بار به شما این تضمین را می دهد که باربری و اسباب کشی شما به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن و در آرامش انجام می شود. ضمن اینکه تعرفه باربری و بسته بندی اثاثیه در شرکت نیسان بار طبق تعرفه اتحادیه باربری بوده و هیچ هزینه اضافی از شما عزیزان دریافت نمی شود.

تلفن های مشاوره و استعلام قیمت:

88195698
22916054
22581042
44979420